Doorgaan naar inhoud
Gratis bezorging vanaf €1500,-
Gratis bezorging vanaf €1500,-

Veelgestelde Vragen

Hout

Wat is het vochtpercentage van ons douglas hout?

Gedroogd en geschaafd = 18%

Fijnbezaagd = 35%

Verlijmd = 15%

Wat is de kwaliteit van ons hout?

Het hout dat wij verkopen is allemaal van A-Kwaliteit.

Bezorgen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De huidige levertijd is 4 werkdagen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Orderwaarde €0 - €500 incl. btw = €119

Orderwaarde €500 - €700 incl. btw = €109

Orderwaarde €700 - €1000 incl. btw = €99

Orderwaarde €1000 - €1500 incl. btw = €85

Orderwaarde €1500 + = Gratis

Pakketpost = €18,50

Glazen Schuifwanden = Gratis

Kan mijn bestelling worden geleverd op de waddeneilanden?

Wij kunnen jouw bestelling leveren bij een transportbedrijf die iedere dag op en neer rijd naar de waddeneilanden. Dit transportbedrijf kan jouw bestelling vervolgens leveren op het gewenste adres. De bezorgkosten van dit transportbedrijf zijn voor de klant. Het beste kan je even contact met ons opnemen als je dit graag zou willen, dan kunnen we dit in overleg regelen!

Garantie & Retour

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja zeker! Wanneer je jouw bestelling wilt retourneren dien je binnen 24 uur na de levering een email te sturen naar info@houtgemak.nl met het verzoek om de bestelling te retourneren. Wanneer dit is gedaan wordt er verder contact met je opgenomen om de retouraanvraag af te handelen. 

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?

Wij zullen het orderbedrag zo snel mogelijk terugstorten, uiterlijk binnen 7 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst. 

Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd indien jouw bestelling al geleverd is of ingepland is voor bezorging. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar Hout gemak zijn voor eigen rekening. 

Wat zijn de retourkosten?

Wanneer wij jouw bestelling moeten komen ophalen kost dit €250,- incl. btw.

Wanneer jij jouw bestelling zelf retour brengt is dit gratis.

Waar kan ik terecht met mijn klachten?

We vinden het belangrijk dat klachten en verbeterpunten gemeld worden zodat deze kunnen worden opgelost. Heb jij een klacht of een verbeterpunt? Meld dit dan naar info@houtgemak.nl. Alvast bedankt!

Kan ik mijn bestelling zelf retour brengen?

Ja zeker! Dit is geheel gratis.

Wat kan ik doen bij (transport)schade aan mijn bestelling?

Dit vinden wij heel erg vervelend voor je en lossen dit graag met je op! Stuur een mailtje naar info@houtgemak.nl met foto's van de schade en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Bestellen

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

We vinden het natuurlijk jammer als je jouw bestelling annuleert, maar we willen dit graag met je oplossen!

Je kunt een annulering of wijziging mailen naar info@houtgemak.nl. Vermeld in de mail je bestelnummer.

Op het moment dat de aflever datum van jouw bestelling gepland is, is het helaas niet meer mogelijk om jou order te annuleren. Wil je jouw bestelling alleen wijzigen? Dit kan tot dat de order geraapt is (ongeveer 3 werkdagen voor levering).

Wijzigingen in je bestelling kunnen de levertijd beïnvloeden. 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja zeker! Dit kan in de omgeving van Zwolle.

Hoe vraag ik een offerte aan?

Jouw offerte aanvraag kun je mailen naar info@houtgemak.nl. Zet al jouw wensen in deze mail en wij sturen je zo spoedig mogelijk een passende offerte!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Ja zeker! Dit kan tot het moment dat de producten geladen zijn in de vrachtwagen. 

Stuur een mailtje naar info@houtgemak.nl met de gewenste wijziging en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om de wijziging door te voeren.

Op welke manieren kan ik betalen?

1. iDeal

2. Betalen uit bouwdepot (je ontvangt de factuur per email. Deze kun je vervolgens indienen bij de hypotheekbank)

3. Zakelijk achteraf betalen (alleen voor zakelijke klanten)